سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی شهر برای سال تحصیلی جدید

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان با اجرای دستورالعمل تهیه شده و ابلاغ به مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان به استقبال دانش آموزان و فصل پاییز خواهد رفت.

حسین امیری معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: مدیریت شهری هر سال با آغاز مهرماه و با بازگشایی مدارس اقدامات قابل توجهی را با هدف ارتقاء سطح ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی به دانش آموزان انجام می‌دهد.
او افزود: محور‌های ورودی مدارس، زیباسازی این محورها، جمع‌آوری ضایعات، سد معبرها، ساخت و ساز‌های اطراف مدارس و مسیر تردد دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم در راستای پاکسازی آن‌ها آغاز شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه زیباسازی مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است عنوان کرد: در بعضی از مناطق تعمیر نیمکت‌های پارکی نصب شده داخل حیاط مدارس برای استراحت دانش آموزان و ترمیم آسفالت داخل حیاط مدارس در حد امکان انجام خواهد شد.
امیری تصریح کرد: کلیه ایستگاه‌های ثابت و سیار بازیافت به اقلام مناسبتی از جمله لوازم التحریر تجهیز خواهد شد که در صورت نیاز طبق ضوابط مشخص شده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
او خاطرنشان کرد: پاکسازی زمین‌های بایر و شست‌وشوی اثرات شیرابه در معابر عمومی شهر و هماهنگی در خصوص جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح معابر و پیاده رو‌های شهری خصوصا معابر منتهی به مدارس از دیگر اقدامات شهرداری به منظور سهولت در رفت و آمد دانش آموزان است.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در پایان تاکید کرد: اقدامات لازم برای آماده سازی شهر به منظور بازگشایی مدارس در حال انجام است و از شهروندان خواهشمندیم در راستای همراهی و پشتیبانی از مدیریت شهری در صورت مشاهده مشکلات از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ نسبت به اطلاع رسانی اقدام کنند تا در اسرع وقت پیگیری و اقدامات لازم صورت پذیرد.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.