سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایداری ارتباطات مخابراتی در اهواز/ شهروندان در دسترس هستند

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از پایداری ارتباطات مخابراتی در کلانشهر اهواز با نصب تجهیزات فنی و برقراری مسیر جدید فیبر نوری خبر داد.

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان جهت پاسخگویی به نیاز ارتباطی شهروندان و با هدف جلب رضایت مردم، پایداری ارتباطات در کلانشهر اهواز در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: با تلاش گسترده کارشناسان فنی حوزه فیبر و انتقال شبکه، پروژه پایداری ارتباطات با تأمین فیبر نوری و نصب تجهیزات فنی انتقال در مراکز این کلانشهر عملیاتی و با اجرای این عملیات جایگزین مسیر پشتیبان فیبر نوری اهواز با نصب تجهیزات فنی انتقال پیشرفته محقق شد.

فلاح زاده اظهار داشت: با برقرار شدن مسیر‌های ارتباطی جایگزین این امکان فراهم شد تا در صورت بروز اختلال در یک مسیر، ارتباطات مخابراتی در اهواز از طریق مسیر‌های پشتیبان، رینگ ارتباطی به شبکه سراسری متصل باقی بماند و شبکه ارتباطی پایداری خود را حفظ کند و مشترکان از شبکه مخابراتی پایدارتری بهره خواهند برد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: وصل شدن و اجرایی شدن مسیر‌های پشتیبان رینگ ارتباطی و وصل شدن به شبکه سراسری ارتباطات به منظور پایداری شبکه ارتباطی برای مشترکان بسیار حائز اهمیت است تا در صورت بروز اختلال و قطع شدن مسیر فیبر، شبکه ارتباطی از طریق رینگ شدن به مسیر جایگزین، بتواند پایداری خود را به منظور ارائه خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان حفظ کند و شبکه نرمال و پایدار بماند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.