سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در عزل و نصب مدیران دخالتی نداشته است

در پی انتشار بعضی مطالب کذب در فضای مجازی در خصوص عزل و نصب مدیران، دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در پی انتشار بعضی مطالب کذب در فضای مجازی در خصوص عزل و نصب مدیران، دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیانیه‌ای صادر کرد.


بیشتر بخوانید


متن بیانیه به شرح زیر است:

«نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد هیچ‌گاه در امور عزل و نصب مدیران ورودی نداشته و دخالت نمی‌کند و هیچ گزینه‌ای هم به دستگاه‌های مسئول معرفی نکرده است و مطابق معمول هر فردی که جهت استانداری و مدیریت‌های دیگر انتخاب شود در جهت انجام وظائف محوله یاریگر او بوده و وظائف نظارتی و هدایتی که بر عهده دارد را پیشه می‌کند و از دخالت در امور اجرایی و تداخل امور پرهیز می‌نماید.

انتظار می‌رود نشر دهندگان مطالب در فضای مجازی دقت و مراقبت بیشتر داشته و امور قطعی و متقن و قابل نشر را در فضای مجازی و دیگر رسانه‌ها منتشر نمایند و از نسبت‌های کذب و امور خلاف واقع پرهیز کنند، توصیه مستمر نماینده ولی فقیه در استان تقویت وحدت و انسجام استانی است تا راه برای رشد همه‌جانبه استان گشوده شود.»

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.