سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه همه جانبه شهر/اجرای عملیات لوله گذاری و پیاده رو سازی معابر منطقه ۳ شهرداری شیراز

شهردار منطقه سه شیراز از اجرای ۲ کیلومتر لوله گذاری در خیابان‌های تختی و دروازه سعدی، در راستای توجه به زیرساخت‌های محله‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کریم شکوهیان شهردار منطقه سه شیراز با اشاره به عملیات لوله گذاری خیابان‌های تختی و دروازه سعدی با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌ها در محله‌ها یکی از اهداف این شهرداری است، افزود: اتمام این پروژه، کمک شایانی به جمع آوری آب‌های سطحی خیابان‌های مذکور می‌کند.

او با بیان اینکه پروژه لوله گذاری خیابان تختی و دروازه سعدی به طول حدود ۲ کیلومتر توسط حوزه فنی و عمرانی این شهرداری در دست اجرا است، افزود: در حال حاضر حدود ۱۶۰۰ متر از این پروژه اجرا شده است.

شکوهیان اعتبار مورد نیاز برای این پروژه را حدود ۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: دفع، هدایت و جمع آوری آب‌های سطحی خیابان‌های تختی و دروازه سعدی، رفاه و آسایش شهروندان، حفظ بهداشت محیط زیست و توسعه زیرساخت‌های شهری از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

شهردار منطقه سه با اشاره به اینکه در این پروژه حدود ۱۴۰۰ متر تک لبه و کانیو نیز اجرا شده است، افزود: پس از اتمام لوله گذاری و تکمیل پروژه، عملیات پیاده روسازی محدوده دروازه سعدی و مقابل بیمارستان شهید بهشتی نیز با هدف همسان سازی معابر، تسهیل در تردد عابرین پیاده و زیباسازی منظر شهری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.