سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوکسور بوشهری با نشان برنز از مسابقات آسیایی برگشت

محمدپارسی بوکسور بوشهری با کسب نشان برنز مسابقات جوانان آسیا به شهر خود بازگشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد پارسی بوکسور بوشهری که در مسابقات جوانان آسیا به میزبانی کشور امارات نشان برنز به دست آورد، با استقبال مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس هیات و مربیان و ورزشکاران بوکس استان وارد فرودگاه بوشهر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در استقبال از این بوکسور بوشهری گفت: در چند روز اخیر دو ورزشکار استان افتخارآفرینی کرده‌اند؛ امیر خسروانی در پارالمپیک نشان طلای رشته پرش طول را به دست آورد و محمد پارسی در مسابقات قهرمانی بوکس آسیا نشان برنز کسب کرد.

احمد بهروزیان فرد افزود: پارسی پیش از این در مسابقات نوجوانان آسیا نشان به دست آورده بود.

او حمایت از قهرمانان را یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: استعداد‌های برتر در رشته‌های متخلف از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای حضور در اردو‌های تیم ملی به فدراسیون‌های ورزشی معرفی خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از رئیس هیات بوکس استان و خانواده این ورزشکار قدردانی کرد.


بیشتر بخوانید


محمد پارسی بوکسور بوشهر نیز گفت: می‌توانستم نشان طلای مسابقات جوانان آسیا را به دست آورم، اما به دلیل شرایط کرونا تمرین مناسبی نداشتم.

او ادامه داد: در ۶ ماه آینده مسابقات جهانی را پیش رو داریم که در کشور صربستان برگزار می‌شود و تلاش می‌کنم جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کنم.

رئیس هیات بوکس استان بوشهر نیز گفت: تیم ایران با ۱۵ ورزشکار در ۲ بخش نوجوانان و جوانان مسابقات آسیایی بوکس شرکت کرده بود که در رده جوانان با ۲ نشان نقره و ۵ برنز و در رده نوجوانان با یک نشان طلا و ۲ برنز به کار خود پایان داد.

علی دروریشی افزود: از ۱۰ مدال کسب شده یک نشان برنز نصیب محمد پارسی ورزشکار بوشهری شد.

او بیان کرد: حمایت از قهرمانان و کمک به راهیابی سایر ورزشکاران به تیم‌های ملی از مهم‌ترین برنامه‌های هیات بوکس استان بوشهر است.

پیکار‌های بوکس نوجوانان و جوانان آسیا از ۲۹ مرداد تا ۸ شهریور در شهر دوبی امارات برگزار شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.