سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس خواستار آماده باش فلسطینیان برای حمایت از مسجد الاقصی شد

سخنگوی حماس در مخالفت با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به صحن مسجد الاقصی، فلسطینیان را به آماده باش کامل در حمایت از مسجد الاقصی فراخواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی المعلومه عراق، «محمد حماده» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در مخالفت با یورش‌های گسترده شهرک نشینان صهیونیست به صحن مسجد الاقصی به بهانه اعیاد خود، فلسطینیان را به آماده باش کامل در حمایت از مسجد الاقصی فراخواند.

 سخنگوی جنبش حماس در نشست خبری گفت: «اقدامات شهرک نشینان در حمله به مسجد الاقصی کاملا از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و پلیس آن سازماندهی و مدیریت شده است».

او از فلسطینان خواست اگر شهرک نشینان قصد حمله و هتک حرمت به مسجد الاقصی را داشتند، روز‌های عید آنان را به روز خشم برای آن‌ها تبدیل کنند.

سخنگوی حماس از ساکنان الرباط و النصره در بیت المقدس، سرزمین‌های اشغالی، نمازگزاران و نگهبانان مسجد الاقصی خواست در این مسجد حضور گسترده داشته باشند تا بار دیگر به اشغالگران ثابت کنند الاقصی تنها نیست و مردانی دارد که از آن حمایت می‌کنند.

او همچنین تاکید کرد: مقاومت مردم فلسطین اجازه هیچگونه رفتار خودسرانه و تجاوز آشکار به قدس و مسجد الاقصی را نخواهد داد و برای مقابله با هرگونه تجاوز و حمایت از مسجد الاقصی و دفاع از ساکنان قدس آماده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.