سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان:

از تولید محتوای جذاب با موضوع نماز حمایت می‌کنیم

استاندار همدان گفت: از هرگونه فعالیت به منظور تولیدات محتوای جذاب و اثرگذار با موضوع نماز به صورت جدی حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیدسعید شاهرخی ، استاندار همدان در ستاد اقامه نماز استان همدان، اظهار داشت: تولید محتوای کارشناسی شده و منطبق بر اصول روانشناختی و تربیتی می‌تواند نوجوانان را به خواندن نماز ترغیب و تشویق کند که این موضوع باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

او با تاکید بر اینکه از هرگونه فعالیت برای تولیدات محتوای جذاب و اثرگذار با موضوع نماز به صورت جدی حمایت می‌کنیم. بیان کرد: با توجه به اقبال نوجوانان و جوانان به استفاده از فضای مجازی، انتشار این دسته از محتوا‌های دینی و معنوی در بستر مجازی بسیار اثر گذار است.

استاندار همدان خواستار تعامل و ارتباط بیشتر خانواده‌ها با مدارس و دانشگاه‌ها برای احصا و ارائه راهکار‌های لازم به منظور جلب بیشتر دانش آموزان و دانشجویان به خواندن نماز شد.

شاهرخی با اشاره به اینکه همدان در سال‌های اخیر از استان‌های برتر در زمینه توسعه و ترویج نماز بوده است، افزود: امسال هم توانستیم رتبه سوم کشور در این حوزه را کسب کنیم که این موفقیت حاصل دغدغه مندی متولیان و مدیران مربوطه است.

او به استفاده بهینه از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان همدان تاکید کرد و افزود: باید در تولید محتوای دینی به ویژه موضوع نماز هم پیشتاز استان‌های کشور باشیم.

استاندار همدان همچنین خواستار هم افزایی و هم پوشانی فعالیت‌ها در حوزه نماز شد و تاکید کرد: هدفمند بودن، توجه به کیفیت و اثربخشی از جمله شاخص‌های مهم در اجرای برنامه‌های دینی است.

در این جلسه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، از فعالان عرصه نماز تجلیل و قدردانی شد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.