سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سرگیری واکسیناسیون کرونا در دشت آزادگان

رئیس مرکز بهداشت دشت آزادگان گفت: با ورود محموله جدید واکسن کرونا، عملیات واکسیناسیون کرونا از فردا در مراکز تجمیعی آغاز خواهد شد.

سید حمید نجات، رئیس مرکز بهداشت دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: محموله واکسن کرونا بعد از ظهر امروز وارد شهرستان می‌شود و بر همین اساس تزریق این واکسن از فردا در مراکز تجمیعی از سر گرفته خواهد شد.

او با بیان اینکه تزریق مرحله اول و دوم واکسن کرونا در مراکز انجام می‌شود، افزود: از شهروندان واجد شرایط خواهشمندیم با در دست داشتن مدارک لازم و کارت واکسیناسیون در موعد مقرر و پس از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.

نجات اظهار داشت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا در کشور و استان خوزستان، بهترین و موثرترین راهکار‌ها برای در امان ماندن از این بیماری منحوس و کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از آن، ماندن در خانه، استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، رعایت فاصله اجتماعی، شست و شوی مکرر دستها، خودداری از حضور در مراسم عروسی، فاتحه خوانی و همچنین اجتناب از سفر‌های غیرضروری است و انتظار داریم عموم مردم در این زمینه با کادر درمان همکاری کنند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد ریشه کنی بیماری کووید-۱۹ باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.