سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما:

 شبکه تلویزیونی به زبان دری برای مردم افغانستان راه اندازی می شود

 معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما گفت:  اتفاقات اخیر در کشور افغانستان ایجاب کرد تا برای راه اندازی یک شبکه تلویزیونی ویژه مردم افغانستان اقدام کنیم.

پیمان جبلی معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما در بازدید از صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت: رسالت و مأموریت ما در شبکه های برون‌مرزی، بر معرفی سبک های زندگی اسلامی، انتقال پیام انقلاب و پوشش کامل رویدادها با توجه ارزش های انقلاب اسلامی بوده است.

او  افزود: به طور طبیعی پرداختن به رویدادهای همسایگان برای ما در اولویت قرار دارد، اما با توجه به اتفاقات اخیر در کشور های همسایه این اولویت برای ما پر رنگ تر شده است.

معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما ادامه داد: ما از گذشته تا کنون برای پوشش رویداد های افغانستان به طور خاص و عام رسانه های مختلفی را مثل رادیو دری، رادیو پشتو و آی‌فیلم ۲ را در اختیار داریم.


بیشتر بخوانید


جبلی بیان کرد: اما بعد از تغییر و تحولات سیاسی در کشور افغانستان و برای گام براداشتن به سمت فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ما در کنار مردم افغانستان خواهیم ایستاد، بررسی ها را برای راه اندازی یک شبکه تلویزیونی ویژه مردم افغانستان آغاز کردیم.

او تصریح کرد : شرایط بسیار خاص و ویژه است و رسانه های ما به عنوان رسانه های جمهوری اسلامی ماموریت ویژه دارند که در پوشش اتفاقات اخیر در کشور همسایه سنگ تمام بگذارند.

معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما تأکید کرد: ما تمام تلاشمان را برای برقراری ارتباط موثر با مردم افغانستان خواهیم کرد، همینطور که در مورد بقیه کشور ها سیاست ما به همین صورت بوده و تمام تلاش ما این است که بتوانیم ارزش های انقلاب اسلامی را به کشور های همسایه منتقل کنیم.

انتهای پیام//م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی
۰۰:۰۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
با سلام، اسم شبکه را ام بگذارید نوروز Nowruz
علی
۲۳:۵۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
با سلام، اسم شبکه را ام بگذارید نوروز Nowruz