سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وعده وزیر جهاد کشاورزی برای حمایت از خرمای دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از وعده وزیر جهاد کشاورزی برای سفر به دشتستان و حمایت ویژه از خرما خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای فعالیت خود به عنوان نماینده دشتستان، حل مشکلات کشاورزان و بهبود وضعیت خرما را به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی در دستور کار داشته‌ایم و هیچ مقطعی نبوده که از پیگیری در این زمینه غافل باشیم.

او افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته، همچنان بازار خرما با چالش‌های جدی روبه‌رو است و قیمت خرمای دشتستان موجب نارضایتی شدید کشاورزان شده است زیرا قیمت خرید خرما تناسبی با هزینه‌های تمام شده و زحمات کشاورزان ندارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم ادامه داد: برای بهبود بازار خرمای دشتستان پیگیری‌های مستمری داریم و در گفت‌وگویی که با وزیر جهاد کشاورزی داشتم بر این موضوع تاکید کردم.

رضایی بیان کرد: در گفت‌وگو با وزیر جهاد کشاورزی خواسته کشاورزان دشتستانی مبنی بر خرید تضمینی خرما از سوی دولت و تعیین حداقل قیمت ۱۲ هزار تومان برای هر کیلوگرم خرمای کبکاب عنوان شد.

او گفت: آقای ساداتی نژاد نیز با تاکید بر جلب رضایت کشاورزان دشتستان، وعده داد که این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کند و حمایت ویژه‌ای از خرمای دشتستان داشته باشد.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: از وزیر جهاد کشاورزی خواستم تا با حضور در دشتستان از نزدیک مشکل کشاورزان را مشاهده کند تا ان‌شاءالله تصمیمی درخور و شایسته برای این موضوع گرفته شود.

رضایی عنوان کرد: آقای ساداتی نژاد دعوت ما را پذیرفته است و امیدواریم در سریع‌ترین زمان شاهد تحقق سفر او به استان و بررسی مشکلات نخلداران و کشاورزان باشیم.

او بیان کرد: خرید تضمینی خرما و حمایت دولت یکی از مهمترین راهکار‌های حل مشکلات و چالش‌های حوزه نخل و خرما است و انتظار داریم دولت در این زمینه همراهی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.