سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامسونگ از خصوصیات M22 پرده برداشت

شرکت سامسونگ خصوصیات جدیدترین محصول خود به نام گلکسی M22 را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ شرکت سامسونگ اخیرا در وبسایتی اعلام کرد گوشی جدید M22 به زودی رونمایی می‌شود. این گوشی یکی از  گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ بوده که فقط به صورت آنلاین برای طرفداران این مدل در دسترس است. پیش بینی می‌شود این گوشی دارای  یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED با صفحه نمایش ۷۲۰ در ۱۶۰۰ HD+ با نسبت تصویر ۲۰: ۹ و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز باشد.

براساس گزارش‌ها، پردازنده MediaTek Helio G۸۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه و ۱۲۸ گیگابایت حافظه در زیر کاپوت این گوشی قرار دارد. همچنین، یک اسلات microSD با ظرفیت ۱ ترابایت برای کسانی که  به ذخیره سازی اضافی نیاز دارند؛ در دسترس است. گفته شده، در پشت دستگاه یک دوربین چهارگانه با یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

خصوصیات ظاهری گوشی M22چیست؟

براساس گزارش‌ها، پیش بینی می‌شود رنگ محصول جدید سامسونگ آبی، مشکی و سفید باشد.همچنین گلکسی M22 دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. سام موبایل قیمت Galaxy M۲۲ را ۲۳۹.۹۰ یورو اعلام کرده بود. در حالی که این مبلغ معادل ۲۸۵.۰۵ دلار آمریکا با نرخ ارز فعلی است،البته این بدان معنا نیست که اگر این تلفن در آمریکا خریداری شود، قیمت دقیق دلار را خواهد داشت. شایان ذکر است برخی از گوشی‌های سری M  سامسونگ(مانند Galaxy M۵۱) که قبلاً منتشر شده بودند بدون ضمانت نامه آمریکا در دسترس هستند.

گفته شده، گلسکسی M۵۱ با اکثر اپراتور‌های جی اس ام، در آمریکا مانند T-Mobile، AT&T و MetroPCS سازگار است. این تلفن با حامل‌های CDMA مانند Verizon و Boost کار نمی‌کند. ما فرض می‌کنیم که این مورد در مورد Galaxy M۲۲ نیز صدق می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.