سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی کتاب؛

عاقبت بی‌اعتنایی به حرف مردم را در «هوای او» بخوانید

کتاب «هوای او» اثر برینتی سی چری با ترجمه منا اختیاری در انتشارات آموت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «هوای او» از جمله رمان‌های بریتنی سی چری است که با ترجمه منا اختیاری در انتشارات آموت منتشر شد.

این اثر در ژانر عاشقانه نوشته شده است. این انتشاراتی علاوه بر این کتاب اثر دیگری از نویسنده با عنوان «جاذبه میان ما» ترجمه و در بازار نشر عرضه کرده است.


بیشتر بخوانید


شخصیت اصلی داستان به فردی به نام «تریسین کول» اعتماد می‌کند. کسی که همه می‌گفتند باید از وی فاصله گرفت؛ اما شباهت شخصیت اصلی داستان با او باعث می‌شود این کار را انجام ندهد. در ادامه داستان عاقبت این اعتماد کردن به تصویر کشیده شده است.

در بخشی از این رمان آمده است:

«درباره«تریستن کول» به من هشدار داده بودند. مردم می‌گفتند: ازش فاصله بگیر… بی‌رحمه… سرده… داغونه. ساده است که مردی را از روی گذشته‌اش قضاوت کنی ... به تریستن نگاه کنی و یک هیولا ببینی؛ اما من نمی‌توانستم این‌کار را انجام بدهم. من مجبور بودم ویرانه‌ای را که درون او می‌زیست، بپذیرم؛ چون آن ویرانه در من هم بود. هر دوی ما تهی بودیم. هر دو به دنبال چیز دیگری بودیم، چیزی بیشتر. هر دو می‌خواستیم تکه‌های شکسته دیروزمان را بند بزنیم. بعد از آن، شاید می‌توانستیم به یاد بیاوریم که چگونه نفس بکشیم.»

انتهای پیام/

 

برچسب ها: معرفی کتاب ، نشر آموت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.