سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب هرچه سریعتر شهردار خرمشهر یک ضرورت است

سخنگوی شورای اسلامی شهر خرمشهر بر لزوم انتخاب هرچه سریعتر شهردار خرمشهر با توجه به نابسامانی های شهری و وضعیت کارگران این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، مجید حیدری سخنگوی شورای شهر خرمشهر در حاشیه سومین  نشست لغو شده انتخاب شهردار  این شهرستان  در جمع خبرنگاران، به  تشریح علت برگزاری روزانه جلسات انتخاب شهردار خرمشهر پرداخت و گفت: مهلت انتخاب شهردار رو به پایان است و شرایط شهری نیز آرام و مطلوب نیست و برگزاری هر روزه جلسات شورا برای مشخص شدن هرچه سریعتر شهردار است تا بتوان شرایط شهر  را کنترل کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر خرمشهر اختیارات محدود سرپرست شهرداری را یادآور شد و بیان کرد: سرپرست شهرداری اختیارات یک شهردار را نداشته و طبق قانون اجازه جابه جایی مبالغ بزرگ را ندارد و بر همین اساس بدون حضور شخصی به عنوان شهردار نمی توان مشکلات را سامان بخشید.

او در ادامه به غیبت سه عضو شورای شهر در جلسات انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت: اعضا برای غیبت خود دلیل موجه ای مطرح نکرده اند اما در نشست های بین اعضا مشخص است که اختلاف بر سر گزینه ای انتخابی است و به خاطر اختلاف نظر این راه را انتخاب کرده اند.

حیدری در رابطه با حمایت خود جوش برخی از  کارکنان شهرداری از شخصی خاص به عنوان گزینه شهرداری نیز گفت: شورا برای نظر تک تک مجموعه شهرداری و زحمات و سختی هایی که در این مدت متحمل شده اند احترام قائل است اما به دنبال انتخاب بهترین گزینه بدون اعمال فشارهاست و نظر خود را بر اساس صلاحیت ها اعمال خواهد کرد. 

سه نشست شورای شهر خرمشهر برای انتخاب شهردار بی سرانجام ماند. در نخستین نشست محمد جواد بچاری، عادل چلداوی و  حسن پورحمزایی سه عضو شورا پس از استماع به پیشینه کاری کاندیدا در زمان انتخاب شهردار صحن شورا را ترک کردند و جلسه از رسمیت افتاد. همان سه عضو نیز در ۲ نشست دیگر که در  ۲روز پیاپی تشکیل شد غائب شدند و  جلسه به حد نصاب نرسید و امروز نیز قرار است شورا برای چهارمین بار جلسه تشکیل دهد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.