سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید محدودیت‌های کرونایی در خرم‌آباد

فرماندار شهرستان خرم ‎آباد گفت: با توجه به وضعیت کرونا در شهرستان، محدودیت‌ها و سخت‌گیری بیشتر برای برگزاری مراسم شادی و عزا و ورود به مناطق گردشگری و اماکن ورزشی اعمال می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد،  جعفر طولابی،فرماندار شهرستان خرم ‎آباد با اشاره به وضعیت نامناسب کرونایی استان و شهرستان خواستار توجه بیشتر مردم به توصیه‌های بهداشتی و رعایت بهتر و دقیق‌تر شیوه نامه ها از سوی آنان شد.

وی شرکت مردم در مراسم‌های خاکسپاری را یکی از عوامل مهم انتقال ویروس کرونا دانست و از شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی خواست تا با اجرای محدودیت در تردد افراد و خودرو‌ها و صدور برگ جریمه برای خودرو‌های پارک شده در مسیر‌های منتهی به آرامستان‌ها از حضور مردم در این مراسمات جلوگیری نمایند.

طولابی از سازمان ورزش و جوانان و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواست برخورد قاطع تری با متخلفان در این حوزه‌ها خصوصا تور‌های گردشگری، سالن‌های بدنسازی و دیگر فضا‌های ورزشی سربسته انجام و متخلفین را سریعا جهت طی مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی کنند.

فرماندار خرم آباد در ادامه خواستار تسریع روند واکسیناسیون با جانمایی و برآورد اماکن، امکانات، نیرو‌ها و تجهیزات برای ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون از سوی مرکز بهداشت شهرستان شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.