سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امید آرامی قهرمان جهان شد

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: امید آرامی کشتی‌گیر استان در رقابت‌های بین المللی جام ایوانوویچ صربستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

 

 

 

ادهم کرد زابلی مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: آرامی در دوره رقابت‌های بین المللی جام ایوانوویچ صربستان در حال برگزاری است در وزن ۶۰ کیلوگرم به مصاف حریفانی از یونان، روسیه، مجارستان و صربستان رفت که در نهایت با شکست حریفان مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

وی گفت: آرامی کشتی‌گیر موفق سیستان و بلوچستان به عنوان عضو ثابت تیم ملی جوانان تاکنون با حضور در رقابت‌های ترکیه، تهران، آذربایجان، تایوان و تفلیس گرجستان پنج مدال طلای بین‌المللی، آسیایی و جهانی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین کسب چند دوره عنوان قهرمانی کشور از دیگر موفقیت‌های این کشتی‌گیر سیستان و بلوچستانی محسوب می‌شود.

وی اظهارداشت: هم‌اینک بیش از یکهزار ورزشکار به طور سازمان یافته در رشته کشتی در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای یپام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اریا
۱۷:۵۵ ۰۶ مهر ۱۴۰۰
ماشالله فرزند سیستونی