سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۰۰ کیلو گرم گوشت میان ۱۰۰ خانواده نیازمند دزفولی

مدیر گروه جهادی شهید همت دزفول از توزیع ۱۰۰ کیلوگرم گوشت میان ۱۰۰ خانواده نیازمند دزفولی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد نادی سراجی مدیر گروه جهادی شهید همت دزفول گفت: قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم میان نیازمندان هر ساله به همت گروه جهادی شهید همت و موسسه خیریه شهدا صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه قربانی گوسفند و توزیع گوشت حداقل کاری است که می‌توانم انجام دهیم اضافه کرد: گروه‌های جهادی باید در کنار محرومان باشند و به آنان رسیدگی کنند.

حمید رضا اکبری مدیر قرارگاه شهید همت استان خوزستان نیز بیان داشت: بی شک بسیاری از ما انسان‌ها به خصوص در شرایط شیوع کرونا و بد شدن وضعیت اقتصادی، درگیر مشکلات مالی و به تبع آن، دچار اضطراب و نگرانی در زندگی خود شده ایم که اصلا به فکر کمک به دیگران در این شرایط سخت نیفتاده یا آن را به زمان دیگری موکول کردیم.

او با بیان اینکه آموزه‌های دینی مان دقیقا برعکس این تصورات تأکید دارد که در اوج فشار‌ها باید به همنوع خود کمک کنیم افزود: پیامبر (ص) فرمودند مَن قضی لمؤمنٍ حاجةً قضی اللّه ُ لَهُ حوائجَ کَثیرَةً أدْناهُنَّ الجَنّةُ؛ هر کس یک نیاز را از مؤمنی برطرف سازد، خداوند نیاز‌های فراوان او را روا سازد که کمترین آن‌ها بهشت است.

اکبری در ادامه گفت: این نکته را نباید فراموش کرد که کمک به دیگران را تا آنجا که ممکن است به صورت پنهانی انجام شود همچنان که سیره اهل بیت نیز بر پنهان نگاه داشتن عمل‌های خیرخواه خود بوده است، مگر در جایی که بیان آن باعث انگیزه دهی به دیگران شود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.