سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از بهورزان شهرستان بدره

طی مراسمی از بهورزان شهرستان بدره تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مراسم تقدیر از بهورزان با حضور فرماندار بدره، مدیر شبکه بهداشت، معاونت بهداشتی، حراست، روابط عمومی، کارشناسان بهداشتی، مراقبین سلامت و بهورزان در محل سالن جلسات فرمانداری بدره برگزار شد.

در ابتدای این مراسم همتی ضمن خیر مقدم ، به تاریخچه‌ای از شروع شغل بهورزی در کشور ایران و ارائه خدمات ارزنده توسط این قشر ارزشمند و کنترل بسیاری از بار بیماری‌ها طی چهل ساله انقلاب اشاره کرد.

 تیرافکن فرماندار بدره در ادامه  حضور در کنار بهورزان را افتخاری بزرگ دانستند و گفت: کار بزرگ بهورزان و خدماتی که به مردم روستا‌ها ارائه می‌دهند بر کسی پوشیده نیست.

او در ادامه به همراهی بهورزان در انجام امور بهداشتی اشاره نمود و عملکرد آنان را در این ایام کرونا و واکسیناسیون خدمتی بزرگ به جامعه دانست و از همه آن‌ها بابت کار بزرگشان تشکر کرد.

در ادامه محمد فتحی نماینده بهورزان استان به بیان گزارشی از اقدامات و پیگیری مشکلات بهورزان در سطح استان و شهرستان مطالبی را ارائه داد.

در پایان ضمن معرفی شهین پیری بهورز خانه بهداشت تلخاب به عنوان بهورز نمونه شهرستان ، از همه بهورزان با اهدای لوح تقدیر ، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.