سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

تا آخرین نفس در مسیر ولایت و رهبری حرکت می‌کنیم

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: راه شهیدان را ادامه خواهیم داد و تا آخرین نفس در مسیر ولایت و رهبری حرکت می‌کنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد،  حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان روز شنبه در آیین تشییع پیکر پاک شهید مرزبانی رشید سپهوند اظهار کرد: لرستان ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی و ۶ هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و خاستگاه مردانی است که در پاسداری از جان و مال مردم مقابل دشمنان خارجی و داخلی همچون سدی آهنین ایستاده اند.

وی افزود: تاریخ لرستان بر تارک افق ایران اسلامی می‌درخشد و این استان مرکز تدین و انقلابی گری است و اکنون نیز شهادت این جوان برومند افتخاری برای خانواده شهید است که چنین دلاوری را پرورش داده اند چراکه شهدا قبل از شهادت به مراحل رشد و ارتقای معنوی دست پیدا می‌کنند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: خداوند مشتاقان ورود به این وادی را رهنمود و توفیق عنایت می‌فرماید تا در مسیر اعتلای دین و برچیده شدن ظلم جانفشانی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بیان کرد: خداوند خریدار جان و مال انسان‌هایی است که در وادی شهید و شهادت ورود پیدا می‌کنند و سند رستگاری ابدی برای آنان تنظیم می‌شود.

انتهای پیام/ب

 

مرزبانان هنگ مرزی با هماهنگی مراجع قضایی در محل حاضر شدند و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه پنج نفر عامل شهادت ستوان سوم سپهوند را دستگیر کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.