سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۶ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تاکنون ۱۶ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری فعال شده که از این تعداد ۶ پایگاه تجمیعی مشترک با گروه‌های جهادی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۸۰ درصد افراد واجد شرایط گروه‌های سنی اعلام شده در استان واکسن کرونا دریافت کرده و ۲۰ درصد جمعیت از این طرح تاکنون استقبالی نکرده‌اند.

او افزود: در استان استقبال به نسبت مطلوبی از این طرح شده است هر چند ۲۰ درصد جمعیت هدف گروه‌های سنی اعلام شده تاکنون از این طرح استقبالی نکرده‌اند.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: ۶۸۸ هزار و ۷۲۴ نفر در استان جمعیت هدف طرح واکسیناسیون علیه کرونا هستند که از این تعداد تاکنون ۸۰ درصد گروه‌های سنی ۴۵ سال به بالا واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، اما در مجموع واکسن کرونا تاکنون برای ۳۰ درصد جمعیت هدف استان تزریق شده است.

او ادامه داد: تاکنون ۱۶ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در استان فعال شده که از این تعداد ۶ پایگاه تجمیعی مشترک با گروه‌های جهادی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

شیرانی با بیان اینکه تعداد دُز واکسن کرونا در استان بر اساس تعداد جمعیت استان‌ها توزیع می‌شود، اظهار داشت: چنانچه تعداد واکسن بیشتری به استان اختصاص داده شود توان تزریق به موقع آن وجود دارد و مشکلی در خصوص کمبود تعداد پایگاه‌ها وجود ندارد.

او افزود: سینوفارم، آسترازینکا، اسپوتنیک، کووبرکت و بهارات به ترتیب تعداد دُز از واکسن‌های تزریقی در استان از ابتدا تاکنون بوده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.