سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم شاهین شهرداری بوشهر قدرتمندانه در لیگ دسته یک فوتبال حضور یابد

در نشست رئیس شورای شهر بوشهر و رئیس هیات فوتبال استان قرارشد شاهین شهرداری بوشهر حضوری آبرومندانه و قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ یک فوتبال داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهر امروز در نشست رئیس شورای شهر بوشهر و رئیس هیات فوتبال استان مباحث مربوط به تیم‌داری شهرداری بوشهر بررسی شد.

در این نشست با اشاره به دغدغه مردم برای حضور قدرتمندانه تیم شاهین در لیگ‌ دسته یک فوتبال کشور، قرارشد این تیم حضوری آبرومندانه و قدرتمندانه در رقابت‌ها داشته باشد تا این‌گونه دوباره شور و نشاط فوتبالی به بوشهر بازگردد.

مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر نیز در جلسه‌ای با رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر پیرامون حضور این تیم در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال راهکار‌ها و مشاوره‌های لازم را ارائه دادند.

همچنین رئیس هیات فوتبال استان بوشهر برای حل مشکلات تیم شاهین شهرداری جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره این باشگاه برگزار کرد.

در این نشست امیرحسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با ابراز نگرانی از شرایط پیش آمده برای تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: فوتبال در قلب مردم جنوب کشور به ویژه بوشهری‌ها جای دارد و تداوم حضور شاهین باعث افزایش شور و نشاط در جامعه خواهد شد.

او با اشاره به پر طرفدار بودن این تیم بوشهری بیان کرد: همه باید پای کار بیایند تا خواسته بحق مردم برآورده شود و شاهین شهرداری بوشهر بتواند در لیگ یک کشور حضوری آبرومندانه داشته باشد.


بیشتر بخوانید


در این نشست که مدیرعامل، قائم‌مقام و اعضای هیات مدیره شاهین شهرداری حضور داشتند هر یک از طرف‌ها با ارائه پیشنهادهایی به بحث و تبادل نظر پرداختند، تا با ارائه راهکاری مطمئن، موانع موجود را برطرف شود و بار شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته اول فوتبال کشور پر بگیرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.