سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی خبرداد ؛

توزیع ۵۵۱ تن کالای تنظیم بازار در سطح روستا‌های خراسان شمالی

رمضانی گفت : در جهت حمایت از مردم ساکن در روستا‌ها در ۵ ماهه نخست امسال مقدار ۵۵۱ تن کالای تنظیم بازار در سطح روستا‌های استان توزیع شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  رمضانی مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی  گفت :  در راستای همکاری با ستاد تنظیم بازار و در جهت حمایت از مردم ساکن در روستا‌ها در ۵ ماهه نخست امسال مقدار ۵۵۱ تن کالای تنظیم بازار در نقاط مختلف روستایی و با استفاده از توان شرکت‌های تعاونی مستقر در روستا‌ها توزیع شد .


بیشتر بخوانید 


رمضانی گفت: این مقدار شامل ۴۰۱ تن شکر و ۱۵۰ تن برنج بوده است که با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار توزیع شد .

مدیر تعاون روستایی استان ادامه داد: ظرفیت مهم وجود شرکت‌های تعاونی روستایی در روستا‌های استان و بهره گیری از امکانات آن‌ها همچون فروشگاه‌های مصرف، بازوی مهمی برای کمک به توزیع عادلانه اقلام اساسی در سطح جامعه و بالاخص روستا نشینان می‌باشد و شرکت‌های تعاونی علاوه بر خدماتی که در حوزه کشاورزی برای روستاییان به انجام می‌رسانند، نقش مهمی نیز در تامین و توزیع کالا‌های یارانه‌ای بعده دارند.

رمضانی از دیگر خدمات ارائه داده شده توسط شرکت‌های تعاونی را تامین و توزیع انواع نهاده‌های دامی، کود، بذر، سوخت روستایی و خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی برشمرد.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.