سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۳ هزار بسته غذایی در همدان

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت:همزمان با روز نیکوکاری فردا ۱۴ شهریور ۳ هزار بسته غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: به مناسبت فرارسیدن روز نیکوکاری فردا ۱۴ شهریورماه، از محل موقوفات این اداره کل سه هزار بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه برای تهیه این بسته‌های غذایی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: هر بسته ۵۰۰ هزار تومان هزینه برداشته که شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، تن ماهی است.

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ادامه داد: این برنامه در قالب طرح شمیم حسینی هم‌زمان با سراسر کشور در روز ۱۴ شهریورماه در محل امامزاده عبدالله همدان برگزار و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

حسینی همچنین از تهیه هزار و صد بسته نوشت افزار خبر داد و گفت: این بسته‌ها نیز در روز نیکوکاری در بین دانش آموزان کم‌بضاعت توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه این برنامه نیز در قالب بسته مهر تحصیلی برگزار می‌شود، افزود: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر و سایر نوشت افزار هستند که از محل موقوفات خریداری و در روز یکشنبه ۱۴ شهریور در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهند شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.