سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشون:

کمبود کالا در استان فارس نداریم/ وضعیت بازار مرغ بهتر خواهد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با توجه به بررسی آمار‌ها وضعیت بازار مرغ بهتر خواهد شد و از ابتدای مهر شاهد فزونی عرضه نسبت به تقاضا خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و میزان موجودی و روند قیمت کالا‌های اساسی، اظهار داشت: گزارش‌ها حاکی از افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ آماده طبخ و درنتیجه کاهشی قیمت نسبت به ماه‌های قبل است.

او افزود: با توجه به بررسی آمار‌ها وضعیت بازار مرغ رفته رفته بهتر خواهد شد و از ابتدای مهر شاهد فزونی عرضه نسبت به تقاضا خواهیم بود و امکان صدور مرغ مازاد به استان‌های همجوار فراهم خواهد شد.

افشون در خصوص سایر کالا‌های اساسی از جمله برنج، روغن، گندم و شکر نیز بیان داشت در حال حاضر کمبودی در اقلام اساسی وجود ندارد و این کالا‌ها در بازار به وفور یافت می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه ثبات و آرامش فعلی بازار نتیجه زحمات و پیگیری‌های مدیران دستگاه‌های ذیربط و همکاری اتاق اصناف و بسیج اصناف و بخش خصوصی بوده است، اظهار داشت: استان فارس از نظر تعداد بازرسی و رصد بازار حائز رتبه اول کشور شده و این امر همچنان به عنوان مهمترین اولویت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوده و بازرسان می‌بایست با قوت به کارخود ادامه دهند.

افشون همچنین اعلام کرد با همکاری سپاه فجر استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل برای انتقال نهاده‌های دامی از بنادر جنوبی به داخل استان استفاده شده و دامداران عزیز نباید نگرانی در این خصوص داشته باشند.

در این جلسه میزان جوجه ریزی، تولید گوشت مرغ، روند قیمت و مسائل و مشکلات مربوط به زنجیره تولید تا مصرف به صورت تحلیلی و مبسوط بررسی شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.