سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس هیات کشتی لرستان :

کشتی‌گیر لرستانی جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد

رییس هیات کشتی لرستان گفت: "علیرضا سرلک" موفق به کسب جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد،  فرید بهرامی رییس هیات کشتی لرستان گفت: "علیرضا سرلک" از ورزشکاران جوان این استان موفق به کسب جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ شد.

 فرید بهرامی روز جمعه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: صبح امروز در رقابت‌های انتخابی درون اردویی وزن ۵۷ کیلوگرم، علیرضا سرلک با برتری مقابل علی قلی‌زادگان، به پیکار‌های جهانی نروژ راه یافت.

او اظهار داشت: این کشتی گیر الیگودرزی با یک نمایش حساب شده در ۲ مسابقه با امتیاز‌های سه بر ۲ و چهار بر سه، قلی‌زادگان را مغلوب ساخت تا لرستان پس از وقفه‌ای چهار ساله، بار دیگر در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان نماینده‌ای داشته باشد.

رییس هیات کشتی لرستان گفت: آخرین کشتی‌گیر لرستانی که پیش از سرلک روی تشک پیکار‌های جهانی حاضر شد پیمان یاراحمدی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی پاریس ۲۰۱۷ بود که باوجود تمامی شایستگی‌ها دستش از مدال خالی ماند.

بهرامی افزود: حضور محمدرضا شاکری و ابوالفضل یاراحمدی در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان جهان، المپیکی شدن مرتضی قیاسی و اکنون نیز حضور سرلک بعنوان نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی نروژ نشان از ورود کشتی لرستان به فصلی نو دارد.

مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان در ۲ بخش آزاد و فرنگی طی روز‌های ۱۰ تا ۱۸ مهرماه به میزبانی شهر «اسلو» پایتخت نروژ برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ر

برچسب ها: کشتی ، ورزش و جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.