سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پویش به تو از دور سلام در چهارمحال و بختیاری

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری گفت: پویش«به تو از دور سلام» زیارت نیابتی امام رضا(ع) در استان به‌صورت مجازی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رهدار براتی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری گفت: پویش «به تو از دور سلام» زیارت نیابتی امام رضا (ع) به میزبانی این اداره کل و به نیابت از دانش آموزان و فرهنگیان در حرم مطهر رضوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: این پویش در تاریخ ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح در شبکه شاد کانال مصباح الهدی به نشانی mesbaholhodamedu@ و شبکه استانی جهانبین به‌صورت زنده پخش می‌شود.


بیشتر بخوانید


براتی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا، باعث شده دانش‌آموزان و فرهنگیان نتوانند به‌صورت حضوری به حرم مطهر امام رئوف مشرف شوند در این راستا اداره کل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری این برنامه را فراهم نموده تا آنان از این زیارت معنوی بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: این پویش با حمایت اداره کل قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش، اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی، همکاری آستان قدس رضوی و صداوسیما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.