سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنگره ملی شهدای دفاع مقدس در استان زنجان

اختتامیه کنگره ملی شهدای دفاع مقدس در استان زنجان برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،موسوی رئیس بسیج هنرمندان استان زنجان گفت:کنگره ۳۵۳۵شهید استان زنجان به همت سپاه انصارالمهدی(عج) برگزار خواهد شد.

 او افزود:کمیته آفرینش‌های هنری به ریاست جهاد دانشگاهی و دبیری بسیج هنرمندان استان زنجان برنامه‌های متنوع فرهنگی را با هدف زنده نگهداشتن یاد شهدا برگزار می کند

او با اشاره به اینکه کمیته آفرینش‌های هنری در نخستین برنامه رسمی خود تصمیم به برگزاری کنگره ملی شهدای دفاع مقدس کرده است افزود:کمیته آفرینش‌های هنری در راستای برگزاری کنگره شهدا برنامه‌های بسیار زیادی را اجرا خواهد کرد یکی از این برنامه‌ها که به مرحله اجرا رسیده برگزاری کنگره ملی دفاع مقدس است.

موسوی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در دو بخش عمومی و ویژه ارسال کنند موضوع بخش عمومی شامل شهدای هشت سال دفاع مقدس و موضوع بخش ویژه شامل شهدای غواصان دریادل و مدافع حرم استان زنجان است شرکت‌کنندگان این موضوعات را باید در قالب شعر، خاطره‌نویسی، داستان کوتاه و اینفوگرافی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس بسیج هنرمندان استان زنجان  با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار  تا دوم شهریور ماه امسال تعیین شده است افزود: شرکت برای عموم آزاد است. همینطور علاقمندان می‌توانند از طریق  شماره 09116002335 و یا ارسال از طریق ایمیل به آدرس znacecr@yahoo.com  آثار خود را به دبیرخانه ی جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.