سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سنندج:

دولت با عمل به وعده های خود اعتماد مردم را جلب کند

رستمی گفت: دولت جدید با عملی کردن وعده‌های خود و با رفع مشکلات اقتصادی و تورم اعتماد مردم را جلب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: در شرایط موجود، مشکلات اقتصادی و گرانی از ویروس کرونا خطرناکتر است و انتظار داریم دولت و مسئولان، با عمل کردن به وعده‌های خود، مبنی بر تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی، امید را به جامعه برگرداند.

او با بیان اینکه مشکلات معیشتی زندگی را برای اقشار ضعیف جامعه دشوار کرده است، افزود: طبق فرموده رهبری، فلسفه وجود مسئولان خدمت به مردم است، لذا دستور رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب بوده و دولت سیزدهم باید با تمام توان برای خدمت‌گزاری به ملت قدم بردارد.

امام جمعه سنندج بر لزوم جدیت دولت برای تلاش در جهت توسعه علمی و اقتصادی و رونق در بخش‌های مختلف تاکید کرد و افزود: شایسته‌سالاری و ارزش مسئولان به خدمت‌گزاری است نه پشت میز نشینی، که این مهم رضایت خداوند و مردم را به دنبال دارد.

ماموستا رستمی به آغاز سفر‌های رییس‌جمهوری به استان‌ها اشاره کرد و گفت: حضور رییس جمهور در استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان و دیدار بدون واسطه با اقشار حاشیه‌نشین، نشان از غمخواری و توجه او به مردم دارد.

او در بخش دیگری از خطبه‌ها ضمن تسلیت جان باختن ۱۶ نفر در حادثه رانندگی روز گذشته روستای پالنگان، اظهار داشت: امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری در استان نباشیم، ضمن اینکه کمک‌های امدادی نیرو‌های اورژانس، پلیس و دیگر دستگاه‌های امدادی قابل تقدیر است.

خطیب جمعه سنندج خواستار توجه به دعا و راز و نیاز با خداوند شد و ادامه داد: پیامبران با وجود عصمت و ارتباط نزدیک با پروردگار، همواره دست به دعا بودند، پس ما نیز ضمن عمل به دستورات الهی و قرآن، از دعا و طلب کمک از خداوند، غافل نباشیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.