سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت: واکسن کرونا به مقدار کافی وارد می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسن کرونا به مقدار کافی از هفته آینده وارد کشور می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام عین اللهی روز جمعه در حاشیه بازدید از مرکز همودیالیز ۱۲۲ تختخوابی و پیوند اعضا بیمارستان امام رضا (ع) تبریز در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اولویت‌های دولت در مقابله با کرونا، واکسیناسیون است که خوشبختانه همه دستگاه‌ها و مردم در این زمینه پای کارند و استقبال مردم خوب است.

وی گفت: در بازدیدی که از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تبریز داشتم تلاش همگانی برای ریشه کنی این بیماری را مشاهده کردم و مردم و مسئولان، همانند دوران دفاع مقدس پای کار هستند.

عین اللهی ابراز امیدواری کرد تا دهه فجر امسال، طرح واکسیناسیون عمومی پایان پذیرد.

وی همچنین بر رعایت نکات بهداشتی و دوری از تجمعات تاکید کرد و گفت: مردم باید دقت کنند کرونا نگیرند چرا که این عوارض بعد از کروناست که منجربه مرگ و میر می‌شود و تجهیزات و امکانات هر چقدر هم که بیشتر باشد باز نمی‌توان کاری کرد.

وی به امکانات و تجهیزات و اساتید و پرسنل مجرب مستقر در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز اشاره کرد و افزود: با بهره گیری از این امکانات و استقبال مردم از واکسیناسیون، تا دو سه روز آینده، تبریز از پیک عوارض کرونا عبور می‌کند و مرگ و میر کاهش می‌یابد.

وزیر بهداشت در جریان سفر یک روزه خود به تبریز و آذربایجان‌شرقی، از مراکز درمانی تبریز و سراب، مجتمع خوابگاهی و مراکز واکسیناسیون بازدید کرد و در ادامه با امام جمعه تبریز و هیات رییسه علوم پزشکی این شهر دیدار می‌کند.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.