سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جامعه مدرسین در دیدار وزیر کار:

اصلاح ساختار‌های اداری از ضروری‌ ترین اقدامات دولت انقلابی است

آیت الله حسینی بوشهری گفت: تا زمانی که ساختار‌های بیمار سیستم اداری اصلاح نشود بسیاری از خدمات بی اثر خواهد ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از جامعه مدرسین، آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در دیدار حجت الله  عبدالملکی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: امروز به برکت دولت انقلابی فرصت ارزشمندی برای خدمت در اختیار مدیران جوان و با انگیزه قرار گرفته است و باید از این فرصت برای خدمت به نظام اسلامی و مردم استفاده کرد.

او  ادامه داد: وزارتخانه کار یک مجموعه بسیار بزرگ مردمی است که امروز خداوند متعال امکان خدمت را به شما داده است که باید از این لحظه‌ها استفاده شایسته داشته باشید.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اصلاح ساختار‌های اداری را از ضروری‌ترین اقدامات دولت انقلابی دانست و گفت: تا زمانی که ساختار‌های بیمار سیستم اداری اصلاح نشود بسیاری از خدمات و اقدامات صورت گرفته بی اثر خواهد ماند.

آیت الله حسینی بوشهری ضمن تاکید مجدد بر اصلاح ساختار این مجموعه عنوان کرد: متاسفانه مدیران و افراد پاکدست و دلسوز به علت ضعف سیستم و مشکلات سیستم اداری حذف می‌شوند و انگیزه خدمت از آن‌ها سلب می‌شود بنابراین باید ساختار‌ها را اصلاح کرد تا بشود از مدیران انقلابی دلسوز و با انگیزه در مجموعه مدیریت دولتی استفاده کرد.

او  انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مردمی دانست و افزود: تا زمانی که مردم در کنار مدیران باشند کشور از هر نوع فتنه و گزندی در امان خواهد ماند.

رئیس جامعه مدرسین افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم ما در این روز‌ها مشکل بیکاری ، تورم و گرانی است و دشمن هم از این حربه برای دلسرد کردن مردم و فاصله انداختن بین آن‌ها و مسئولین نظام اسلامی استفاده می‌کند که باید مراقب نقشه‌های شوم و فتنه‌های دشمنان باشیم.

او گرفتن فکر و اندیشه مردم و تهی کردن آن‌ها از هرگونه تفکر و تعقل را از دیگر توطئه‌های دشمنان برشمرد و افزود: دشمن بیکار ننشسته و آنچه که بیشتر از جنگ نظامی خطرناک‌تر است همین است که دشمن می‌خواهد فکر و اندیشه مردم را بگیرد و در واقع آن‌ها را از تصمیم‌گیری و مسئولیت پذیری در کشور دور کند.

رئیس جامعه مدرسین اضافه کرد: وظیفه شما مدیران در این شرایط بسیار سنگین است و باید این فتنه‌ها را رصد کنید و با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های تدافعی توطئه‌های دشمنان را ناکام کنید.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: حوزه علمیه قم در کنار وزارت تعاون ،کار و  رفاه اجتماعی خواهد بود و آمادگی دارد از همه توان خود برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های مردمی این وزارتخانه استفاده کند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.