سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت جهانی طلا افزایش یافت

امروز قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی با ۰.۲۴ درصد افزایش به ۱۸۱۳ دلار و ۹۸ سنت رسید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از رویترز، در حالی که سرمایه گذاران در انتظار انتشار گزارش بازار کار آمریکا هستند که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در تعیین سیاست پولی آینده فدرال رزرو داشته باشد و همزمان با تضعیف دلار، قیمت طلا امروز شاهد افزایش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۴ درصد افزایش به ۱۸۱۳ دلار و ۹۸ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر هم با ۰.۲۲ درصد رشد به ۱۸۱۵ دلار و ۵۰ سنت رسید.

در همین حال شاخص ارزش دلار در نزدیکی پایین‌ترین رقم‌های چند هفته اخیر قرار گرفته است. به گفته وانگ تائو، تحلیل گر فنی رویترز، قیمت طلا احتمالا تلاش خواهد کرد سطح مقاومت ۱۸۲۶ دلار را در هم بشکند و در صورتی که این اتفاق رخ دهد قیمت‌ها تا ۱۸۴۱ دلار بالا خواهد رفت.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره امروز با ۰.۲۲ درصد افزایش به ۲۳ دلار و ۹۷ سنت رسید. قیمت فلز پلاتین هم با ۰.۳۹ درصد رشد به ۱۰۰۶ دلار و ۱۵ سنت رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اونس طلا ، قیمت طلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محسن
۱۳:۳۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
بانک مرکزی وبانک های دیگردرایران بایدزیادطلابخرندتارتبه اعتباری آنهادردنیاافزایش پیداکنداسکناس کاغذی زودبی ارزش میشودولی طلااینگونه نیست.