سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از مطرح شدن غیبت احتمالی تانک روسی در جهانی نروژ؛

گلیج: با سعدالله‌یف قبلاً کشتی گرفتم و مسابقه بعدی راحت‌تر است

ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم تیم کشتی آزاد گفت: تجربه مسابقه با سعدالله‌یف را دارم و به طور حتم در مسابقات آینده راحت‌تر می‌توانم با او مبارزه کنم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار ضد و نقیضی از روسیه به گوش می‌رسد که حکایت از غیبت عبدالرشید سعدالله یف ملقب به تانک روسی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ دارد.

سعد الله یف پس از کسب دومین مدال طلای المپیک خود گویا مصدومیت قبلی اش تشدید شده و همین موضوع شایعه‌ی غیبت او را در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ بر سر زبان‌ها انداخته است.

هنوز هیچ خبر رسمی در این خصوص از سوی مسئولان فدراسیون کشتی روسیه منتشر نشده است.

در همین راستا مجتبی گلیج قهرمان جوانان و امید‌های جهان که به تازگی با شکست علی شعبانی به دوبنده تیم ملی در وزن ۹۷ کیلوگرم رسیده، درباره اینکه در صورت حضور مدعیانی چون اسنایدر آمریکایی و سعدالله یف روس در رقابت‌های جهانی چه برنامه‌ای دارد، اظهار داشت: به جز اسنایدر و سعدالله‌یف بقیه کشتی‌گیران در این وزن سابقه باخت به همه ایرانی‌ها را دارند. من خودم را برای قرار گرفتن روی سکو کمتر از این ورزشکاران نمی‌بینم.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۰ خاطرنشان کرد: شاید بعد از المپیک خیلی‌ها در مسابقات جهانی شرکت نکنند، اما من به این موضوع فکر نمی‌کنم. قبلا با سعدالله‌یف کشتی گرفته‌ام، مطمئناً در این مسابقات راحت‌تر می‌توانم با او مبارزه کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.