سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزی خادم: ۳ امتیاز مهم بازی با سوریه را کسب کردیم/ جای اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران خالی بود

رئیس فدراسیون فوتبال درباره پیروزی این تیم برابر سوریه در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل سوریه بیان کرد: اولین بازی ما در دور دوم مقدماتی جام جهانی بود و به لطف خدا و دعای خوبان عالم ۳ امتیاز مهم را به دست آوردیم. بحث میزبانی هم اهمیت داشت که پس از سال‌ها به کشور بازگشت.

او افزود: امیدواریم به لطف خدا در همین مسیری که هستیم قدم برداریم. سطح فنی تیم‌ها بالا است. امروز عمان، ژاپن را شکست داد و عراق هم در سئول از کره مساوی گرفت و این نشان می‌دهد که کار سخت و سنگینی داریم.

عزیزی خادم در مورد وضعیت دراگان اسکوچیچ که به کرونا مبتلا شده عنوان کرد: تلاش‌ زیادی شد تا اسکوچیچ برگردد. واقعا جای او خالی بود و علاقمند بودیم که او روی نیمکت بنشیند. امیدواریم او سلامتی‌ خود را به دست بیاورد. کادر پزشکی براساس شیوه نامه‌ها و استاندارد‌هایی که وجود دارد باید وضعیت اسکوچیچ را بررسی کند. امیدوارم در بازی بعد او را در کنار خود داشته باشیم. در این مسابقه هم اسکوچیچ با کادرفنی در ارتباط بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضور وزیر ورزش در ورزشگاه گفت: از سجادی تشکر کنم که در این مدت کوتاه هم در بازی ملی و هم در آکادمی حاضر شد. سجادی امروز هم به ورزشگاه آمد و این نشان می‌دهد فوتبال و تیم ملی ایران برای او مهم است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
فقط،شانس یار بود وبس
منصور
۱۱:۵۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
درسته که تیم سوریه را بردیم // ولی بازیکنان تیم ملی اصلا بازی قابل قبولی را انجام ندان