سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹ قربانی جدید کرونا در مازندران

۱۹ بیمار کرونایی دیگر شبانه روز گذشته در مازندران جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،۲۲۳ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۱۹ بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

مرگ ۱۸ کرونایی در حوزه مازندران

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی ۱۸۶ بیمار تازه مبتلا به کرونا، شبانه روز در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از ترخیص ۲۷۵ بیمار با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد.

او افزود: یک هزار و ۲۴۱ بیمار کرونایی هم اکنون در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگه بستری و از این تعداد ۲۵۰ بیمار دارای علائم حادّ تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

دکتر موسوی با بیان اینکه شبانه روز گذشته، ۱۸ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، گفت: یک میلیون و ۲۸۰ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران تزریق شده است.

ثبت یک مرگ کرونایی در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم به شناسایی و بستری ۴۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا، ۲۴ ساعت گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل اشاره کرد و گفت: ۶۱ بیمار نیز در همین مدت، با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود در خانه، مرخص شدند.

او افزود: در حال حاضر ۳۸۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه بستری و از این تعداد ۵۲ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

دکتر جلالی با اشاره به فوت یک همشهری بابلی امروز بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های این شهرستان، گفت: ۲۳۵ هزار و ۲۶۷ دُز واکسن از آغاز تزریق واکسن کرونا تاکنون در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل تزریق شده است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.