سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش پنج برابری حجم تسهیلات مشاغل خانگی در سبزوار

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: امسال ۳ میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای سبزوار اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود یزدی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت:امسال ۳ میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای سبزوار اختصاص یافته که این میزان نسبت به سال گذشته بیش از پنج برابر بیشتر شده است؛ ۷۰ درصد مشاغل خانگی در قالب پشتیبان و ۳۰ درصد در قالب خویش فرما به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی پرداخت می‌شود.

او افزود: بیش از ۶ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی هم در سال گذشته به طرح‌هایی در حوزه‌های صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در سبزوار پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات، ۳۰۷ شغل خانگی در سبزوار و در سال گذشته ایجاد شد.

یزدی با اشاره به فعالیت سه مرکز کاریابی در سبزوار بیان کرد: مراکز کاریابی شغل ایجاد نمی‌کنند بلکه ارتباط جویندگان کار را بر مبنای رشته تحصیلی، مهارت اشخاص و فرصت‌های شغلی موجود با مراکز تولیدی، صنعتی و خدماتی نیازمند نیروی کار فراهم می‌کنند.

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.