سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی تاکید کرد؛

تهیه لوازم التحریر و تبلت برای دانش آموزان نیازمند در خراسان شمالی

الهی راد از برگزاری اولین جلسه ستاد احسان و نیکوکاری در جهت برگزاری جشن عاطفه‌ها به مناسبت سال تحصیلی جدید با محوریت تهیه بسته‌های لوازم التحریر و تبلت برای دانش آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجیدالهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با تاکید بر هم افزایی و همکاری سازمان ها، ادارات، صنایع و مراکز نیکوکاری خراسان شمالی  نسبت به تهیه تبلت و لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند،گفت:باید از  ظرفیت مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه و هم افزایی با سازمان‌ها و ادارات دولتی و غیر دولتی و صنایع استان برای تهیه مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی برای دانش آموزان محروم استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


الهی راد با اشاره به نیازسنجی و شناسایی دانش آموزان نیازمند توسط مراکز نیکوکاری در محلات مختلف گفت: برنامه ریزی برای هدایت و جهت دهی به برنامه‌های مشترک مراکز نیکوکاری باید صورت پذیرد.

او  با بیان اینکه کمیته امداد خراسان شمالی به همت کمک‌های مردم استان،پارسال  توانست رتبه پنجم کشور را در جشن عاطفه‌ها کسب کند، افزود: سال قبل مردم سخاوتمند استان سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند مساعدت داشتند.

الهی راد هم افزایی با موسسات خیریه را در جهت تهیه لوازم مورد نیاز دانش آموزان مهم برشمرد و گفت: در سال قبل بیش از ۱۳ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت حمایت  توزیع شد و امیدواریم امسال نیز به همت نیکوکاران بتوانیم این بسته‌ها را تهیه و بین آن‌ها توزیع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی همچنین به استفاده از ظرفیت رسانه ها، صدا وسیما و فضای مجازی در جهت جلب مشارکت مردمی تاکید کرد.

 برگزاری جلسات با صداوسیما و آموزش‌وپرورش در جهت تسریع در اجرای برنامه‌های جشن عاطفه‌ها از مصوبات جلسه ستاد احسان و نیکوکاری استان بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.