سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امامان جمعه هرمزگان امروز چه گفتند؟

لزوم تسریع در واکسیناسیون و تاکید بر حل مشکلات معیشتی مردم مهمترین محوز خطبه های امروز نماز جمعه در هرمزگان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تسریع در واکسیناسیون و حل مشکلات محلی مردم مهمترین محور سخنان امروز امامان جمعه در هرمزگان بود.نماز جمعه این هفته در 5 شهرستان هرمزگان برگزار شد.

حجت السلام محمد بارانی امام جمعه پارسیان با قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان از مردم بویژه رده‌های سنی اعلام شده خواست با حضور به موقع در مراکز تجمیعی واکسیناسیون، در حصول ایمنی جمعی جامعه همکاری کنند.

حجت السلام بارانی با تاکید بر تبیین عوامل جلب اعتماد مردم و بازسازی این امر مهم در جامعه افزود: امیدواریم دولت سیزدهم با روحیه جهادی و شبانه روزی در مسیر صحیح خود ثابت قدم بماند و مقدمات صعود به آرمان‌ها را در گام دوم انقلاب فراهم کند.

امام جمعه بشاگرد هم  به شعار دولت در مبارزه با فساد و توزیع عادلانه امکانات اشاره کرد و گفت: امید است مشکلات موجود در بشاگرد از جمله در بخش راه، آب، آموزش، بهداشت و درمان و ارتباطات برطرف شود.

حجت السلام حسین غلامی با تبریک روز بهورز افزود: نیاز است همه مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به کمک کادر بهداشت و درمان، این قشر خستگی ناپذیر بشتابند.

امام جمعه شهرستان سیریک هم گفت: خدمت رسانی به مردم از وظایف ویژه و اصلی مسئولان است.

حجت الاسلام محسن سالاری با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) افزود: یکی از با ارزش‌ترین یادگاران امام سجاد (ع) صحیفه سجادیه، کتابی به ظاهر دعا، اما کامل در زمینه سیاست، اقتصاد و عرفان برای تمام بشریت است.

خطیب جمعه بوموسی هم با تسلیت سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) گفت: امام سجاد پیام آور کربلا بودند و به خوبی در این زمینه به ایفای نقش روشنگری و آگاهی پرداختند.

حجت الاسلام شیرزاد حسنی با اشاره به تشکیل کابینه دولت سیزدهم افزود: امیدواریم دولت در زمینه رفع مشکلات مردم، گام‌های اساسی بردارد.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.