سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام دانشجو معلمان چهارمحال و بختیاری به منطقه میانکوه

دانشجو معلمان جهادی چهارمحال و بختیاری برای آموزش به دانش آموزان بازمانده از تحصیل به منطقه میانکوه شهرستان اردل اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پوریا حشمتی مسئول گروه‌های جهادی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به نیاز منطقه میانکوه گروه‌های جهادی سیار طرح جهاد تربیتی این دانشگاه به منظور ارائه دروس به دانش آموزان بازمانده از تحصیل منطقه میانکوه فعالیت خود را آغاز کردند.

او افزود: این کلاس‌های با رویکرد تربیتی در روستا‌های منطقه میانکوه شهرستان اردل شامل روستا‌های رفن، چلدان، هلیساد، کاهیدان، سرچشمه، گندمکار و شهر سرخون با حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


حشمتی اضافه کرد: با توجه به شرایط تحصیل در دوره شیوع کرونا و مجازی بودن آموزش ها، بسیاری از دانش آموزان مناطق محروم نیاز به کلاس‌های رفع اشکال حضوری هستند و این موضوع رویکرد طرح جهاد تربیتی بود.

او ادامه داد: جهادگران در این اردو طی یک هفته و با حضور ۲۰ دانشجو معلم جهادی خواهر دانشگاه فرهنگیان با هماهنگی ارگان‌های مربوطه توانسته‌اند حدود ۲۰۰ دانش آموز را تحت پوشش قرار دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.