سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای زنی که پس از خواندن پستی در فیسبوک برنده ۳.۵ میلیون دلار شد

زن استرالیایی بعد از خواندن پستی در فیسبوک متوجه شد برنده بلیط بخت آزمایی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از 24.ae؛ یک زن استرالیایی پس از خواندن یک پست فیسبوک دریافت که برنده یک جایزه بزرگ قرعه کشی شده اما  آن‌ را  نگرفته  است. این زن که نامش فاش نشده می‌گوید: بلیط بخت آزمایی از یک فروشگاه را خریداری کرده بود، اما هنگام صدور نتایج آن را بررسی نکرده و نمی‌دانست که برنده شده است تا زمانی که پستی را در فیسبوک درباره ۳.۵ میلیون دلار خواند.

به گفته UBI، وقتی او بلیط قرعه کشی را  خریداری و بررسی کرده بود، متوجه شد که او شخص مورد نظر در  پست فیسبوک است. زن خوش شانس درباره آنچه برایش اتفاق افتاده می‌گوید: "من اصلاً نمی‌دانستم که برنده شدم، به طور ناگهانی یک پست در صفحه فیس بوک Pargo Community دیدم که نوشته بود کسی در قرعه کشی Set for Life برنده جایزه بزرگ شده اما هنوز جایزه‌اش را دریافت نکرده است. بنابراین فکر کردم بهتر است برای بررسی بلیط به شرکت مراجعه کنم. بلیط خود را اسکن کردم، مدیران شرکت بعد از اسکن بلیط گفتند که من برنده جایزه بزرگ هستم. "


این زن درباره  احساساتش در زمان باخبر شدن می‌گوید: "من واقعاً یادم نمی‌آید که  در زمان باخبر شدنم چه اتفاقی افتاد و چه واکنشی نشان دادم. ذهنم از شوک خالی شد. پاهایم لرزید و به سختی می توانستم حرکت کنم. من واقعاً استرس داشتم. خیلی فکر کردم با این پول چه کاری بکنم شاید اولین کاری که انجام دهم این است که از کار بازنشسته شوم، مقداری پول به امور خیریه اهدا کنم و به تعطیلات خارج از کشور بروم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
خوش ب حالش واقعا 50 سال پیشم بلیت های بخت ازمایی بود
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
نمیدونم راسته یا نه میگن شانس مرگ شما در راه رفتن به سوپرمارکت برای خرید بلیت بخت آزمایی از شانس بردن شما در بخت آزمایی بیشتره
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
خدا قسمت ما هم کنه
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
داخل ایران تو هر قرعه کشی شرکت کردی تنها چیزی که نسیبت میشه روزی صدتا پیامک تبلیغاتیه
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
باهاش از کار استفا میده و به امور خیریه کمک میکنه و به گردش میره
اصن این که دغدعه نداشته تو زندگی چرا باید اینقد خوشحال میشده
بی نام
۰۹:۰۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
اگر ایران بود نمیفهمید چون فیلتره :)
حمیدرضا میرکیانی
۰۸:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام , بخت آزمائی , امید , انتظار , چه زیباست ؟؟؟؟ روزی که ظهور کند و بلیط بشریت بزرگترین جایزه خلقت را برنده شود , همه بشریت , جنات عظیم خداوند را ببینند , انتظار بسیار زیباست , برنده شدن بسیار خوشایند , اما وقتی انتظار واقعی به پایان برسد , همه برنده ایم , عج الله تعالی فرجه
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
حرامه
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
حاجی اون مسلمون نیست.پس از نظر اون مشکی نیست
ناشناس
۰۷:۱۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
بیا ایران تو بورس