سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان ۹۶ تخته ملایر تا سال ۱۴۰۲آماده بهر ه برداری است

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت:بیمارستان۹۶ تختخوابی در روستای گوراب این شهرستان با زیر بنای ۱۴ هزار متر تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر محسن ترکاشوند مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: تاکنون برای ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی ملایر به همت خیر بزرگ ملایری حاج حسن توکلی حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

او با بیان اینکه خیر ملایری تعهد کرده که تا تکمیل نهایی هزینه ساخت بیمارستان را تامین کند، افزود: بیمارستان ۹۶ تختخوابی در پنج طبقه شامل بستری روانی، بخش بستری سوختگی، درمانگاه تخصصی پوست، درمانگاه روانشناسی، اتاق عمل، رادیولوژی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، داروخانه، اورژانس و آی.سی.یو است.

ترکاشوند مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر تاکید کرد: عملیات ساخت این بیمارستان طبق برنامه زمان بندی پیش می رود و تمامی شهرهای همجوار و کل استان همدان را پوشش می دهد.

ترکاشوند ادامه داد: این بیمارستان هم اکنون مشکلات انشعابات برق، آب و آسفالت دارد که امیدواریم با همکاری دستگاه های ذیربط این مشکلات رفع و در مدت زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

او بیان کرد:با راه اندازی بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیرساز و افزایش تخت‌های بیمارستانی این شهرستان به حدود ۵۰۰ تخت، ظرفیت تخت در بخش دولتی تکمیل و تا چند سال آینده نیاز به تخت بیمارستانی در این شهرستان رفع خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر درادامه گفت:عملیات اجرایی بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیرساز ملایر از سال ۱۳۹۵ در روستای گوراب به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و زیربنای ۱۴ هزار مترمربع آغاز شد و طبق برنامه زمان بندی تا سال ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.