سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جا به جایی بیش از یک‌میلیون مسافر با ناوگان حمل ونقل کرمانشاه

از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌میلیون مسافر از استان کرمانشاه جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از یک‌میلیون و ۴۶۰ هزار مسافر از استان کرمانشاه جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

او افزود: ۱۹هزار برگه صورت وضعیت برای ناوگان اتوبوسی، ۳۰هزار برگه برای ناوگان مینی بوسی، ۱۰۴هزار برگه برای ناوگان سواری در استان کرمانشاه صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۳۴درصدی حکایت دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین طی این مدت ۲۵۶ هزار مسافر به وسیله اتوبوس، ۴۸۷هزار نفر با مینی‌بوس و ۳۰۳هزار نفر توسط سواری جابه جا شدند.

او با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۶۱۱ راننده در ناوگان حمل و نقل عمومی استان، بیان داشت: جا به جایی مسافر از استان کرمانشاه با ۱۹۷ دستگاه اتوبوس با میانگین عمر ۹ سال، ۸۱۳ دستگاه مینی‌بوس با میانگین عمر ۳۰سال و ۹۲۲ دستگاه سواری با میانگین عمر ۱۲ سال صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.