سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد فرمان امام سه میلیون ماسک در سیستان‌وبلوچستان توزیع کرده است

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: سه میلیون ماسک، ۵۰ هزار کیت تشخیص کرونا، سه هزار دز دارو رایگان رمدسیویر و ۱۰ هزار دست گان پزشکی طی مقطع زمانی پیک اخیر کرونا در استان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علیرضا راشکی  مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) رسالتی برای خود در حوزه مقابله با کرونا تعریف کرده و از روز نخست تلاش داشت در مباحث درمان و موضوعات مدیریتی نقش ایفا کند.

وی با بیان اینکه اقدامات گوناگونی در این یک سال پس از کرونا در سیستان و بلوچستان انجام شده افزود: با توجه به اهمیت پیک گذشته این ویروس و مقابله با آن در استان تمرکز بر روی این اقدامات ضروری است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مهمترین اقدام انجام شده از سوی این ستاد در سطح ملی موضوع واکسیناسیون است.

وی ادامه داد: برای مقابله با پیک دلتا کرونا در سیستان و بلوچستان طی نشست و ارتباط مستقیم با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اطلاع‌رسانی برای مدیریت بحران در استان انجام شد.

راشکی بیان کرد: طی پیک پیشین کرونا در سیستان و بلوچستان ۵۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲ و نیم میلیارد تومان بین بیماران کرونایی استان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توزیع شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.