سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۳۵ درصدی فوتی‌های ناشی از کرونا در بیمارستان قائم مشهد

مدیر بیمارستان قائم مشهد از کاهش ۳۵ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان قائم در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسن خدا پرست مدیر بیمارستان قائم مشهد گفت: بیشترین آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در بیمارستان قائم مربوط به بیمارانی است که در بخش‌های مراقبت ویژه بستری بوده و به مدت طولانی از دستگاه ونتیلاتور استفاده می‌کردند.


او همچنین از افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی ترخیصی‌ها و بهبود یافتگان کرونایی در بیمارستان قائم مشهد خبر داد.


مدیر بیمارستان قائم ادامه داد: در حال حاضر ۴۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری هستند که از این تعداد ۱۲۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه مراحل درمانی را می‌گذرانند.


به گفته وی، شمار دیگری از بیماران بستری در بخش‌ها نیز در انتظار انتقال به بخش آی سی یو هستند.


بیشتر بخوانید



خداپرست با اشاره به اینکه در روز‌های اخیر تعداد بیماران ورودی به این مرکز درمانی کاهش یافته است، بیان کرد: بیشتر بیماران پس از درمراحل درمانی، با حال مناسب از این مرکز مرخص می‌شوند.


او تصریح کرد: به زودی مشکلات کمبود اکسیژن اورژانس بیمارستان با نصب دستگاه اکسیژن ساز و دریافت پمپ اکسیژن برای تخلیه تانکر اکسیژن مرتفع می‌شود.


مدیر بیمارستان قائم با اشاره به حضور نیرو‌های جهادی به منظور خدمات رسانی به بیماران در این مرکز تاکید کرد: حضور نیرو‌های جهادی بر بالین بیماران علاوه بر کمک به امر تغذیه آنان، با افزایش روحیه بیمارانی که به دلیل دوری از خانواده دچار تالم و افسردگی شده اند، در بهبود آنان نقش موثری دارد.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
الحمدلله