سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمل چوب جنگلی قاچاق با پراید در رانکوه املش

فردی که با خودروی سواری پراید چوب‌های جنگلی قاچاق را در رانکوه املش حمل و در زمینی دپو می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ باقر رجبی ویسرودی، فرمانده انتظامی املش گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای ارتقاء امنیت عمومی حین گشت‌زنی در سطح شهر رانکوه به یک دستگاه خودروی پراید که از نظر ظاهری در حالت غیرطبیعی در حال تردد بود، مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه پس از بررسی مشخص شد که راننده پراید به دلیل رد گم‌کنی با این خودرو نسبت به جابه‌جایی و دپوی چوب‌های قاچاق در یک زمین اقدام می‌کند، افزود: پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی در بازرسی از این مکان ۷ تن و ۹۸۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق کشف کرد.

فرمانده انتظامی املش از دستگیری و معرفی متهم ۴۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی چوب‌های کشف شده را ۱۱۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ رجبی با بیان اینکه هدف پلیس ارتقاء امنیت عمومی است و در این راستا همواره با قاچاقچیان برخورد جدی و قانونی می‌کند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

او با بیان اینکه درختان جنگلی به عنوان یک میراث ملی از منابع مهم کشور محسوب می‌شوند، تصریح کرد: قطع درختان به منزله نابودی و غارت منابع ملی است و پلیس با مجرمان این حوزه با قاطعیت برخورد می‌کند.

شهرستان املش با ۲ بخش مرکزی و رانکوه در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

 

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.