سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام بسیج اساتید برای کادر سازی نیرو‌های انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بسیج اساتید در کادر سازی نیرو‌های انقلاب بسیار موثر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار اعضای جبهه علمی فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان سمنان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید در عمل اجرا شود و در اجرای آن عملکرد بسیج اساتید مهم است.

او تصریح کرد: بسیج اساتید در کادر سازی نیرو‌های انقلاب بسیار مهم و تاثیرگذار است و باید راهکار‌های این کادر سازی و ارتباط موثر با دانشجویان اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: پیوند دانشگاه با جامعه بسیار مهم است و نباید علم و فرآورده دانشگاه‌ها محدود به دانشگاه شود و باید محصولات علمی باید در صنعت و جامعه استفاده شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان هم در این دیدار گفت: در سازمان بسیج اساتید استان سمنان، اساتید متعهد و متخصص برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و ایجاد تمدن نوین اسلامی تلاش می‌کنند.

روحانی مقدم افزود: همه ما نسبت به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت داریم و در همین راستا، جبهه علمی فرهنگی انقلاب اسلامی در سازمان بسیج اساتید، مسائل و مشکلات فرهنگی را بررسی و پس از بررسی تصمیم‌های مناسب را اتخاذ می‌کند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.