سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه

حجت الاسلام عبدالحمید رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی ،نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در تودیع و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران  در بندرعباس گفت: انسجام و معنویت رمز موفقیت نیروی دریایی سپاه پاسداران است.

 حجت الاسلام و المسلمین صادقی افزود: دین، سیاست و معنویت باهم عجین هستند و معنویت هویت واقعی سپاه پاسداران است.

او به الگوگیری نیرو‌های سپاه از فرهنگ عاشورایی و علوی اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی سپاه در زمینه ارتقاء ماموریت‌های بزرگ، مدیریت، و پیشرفت‌ها در وضعیت خوبی قرار دارد و با توجه به تهدید‌های دشمن باید در تمام زمینه‌ها پیشرفت کند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: ارتقاء بصیرت دینی، معنویت و داشتن روحیه انقلابی و جهادی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده، ولی فقیه در هرمزگان هم در این مراسم گفت: فرهنگ ولایی باید با روح و جان پاسداران عجین شود.

مسئول جدید نمایندگی، ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز گفت: امروز نیروی دریایی سپاه در شرایط خوب و اشراف کامل اطلاعاتی برمنطقه قرار دارد.

حجت الاسلام عبدالحمید رئیسی افزود: هر رزمنده در کنار سلاح خود نیازمند صبر، بصیرت و معنویت است.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام عبدالنبی صداقت مسئول سابق نمایندگی، ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه قدردانی، و حجت الاسلام عبدالحمید رئیسی بعنوان مسئول جدید نمایندگی، ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران معرفی شد.

از زحمات مسئولان فرهنگی استان و مهندس مهران جلایی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هم قدردانی شد.

ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس مستقر است.

انتهای پیام /ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.