سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عادت کاروان سردار دل‌ها به قهرمانی/ پارالمپیک توکیو امروز هم برای ایران طلایی بود

روز هشتم رقابت‌های المپیک توکیو با یک طلا برای ایران به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان ایران در روز هشتم رقابت‌های پارالمپیک توکیو روز خلوتی را پشت سر گذاشت. روزی که با وجود آرامش خاص خود، اما باز هم با کسب یک مدال طلا برای ایران همراه بود.

کاروان ایران امروز در رشته‌های تیر اندازی و دو و میدانی (پرتاب نیزه و دوی ۴۰۰ متر) به مصاف حریفان پر قدرت خود رفت و در انتها ایران روز هشتم را با کسب یک مدال طلا به پایان رساند.

در ادامه به نتایج نماینده‌های کشورمان در روز پنجم اشاره خواهیم کرد.

پارا تیراندازی

رقیه شجاعی

رقیه شجاعی بانوی پاراتیرانداز ایران در مرحله مقدماتی مسابقات تفنگ ۱۰ متر درازکش مختلط پارالمپیک توکیو به مصاف رقیبان خود رفت که در نهایت نتوانست به مرحله بعد مسابقات راه پیدا کند.

رقیه شجاعی در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی با کسب ۶۲۶.۶ امتیاز در رده سی و نهم قرار گرفت. شجاعی قبل از این هم در مسابقات تفنگ بادی ۱۰ متر هم شرکت کرده بود که به عنوانی بهتر از ششمی نرسید.

دو و میدانی

وحید علی نجیمی

نجیمی نماینده دوی ۴۰۰ متر کشورمان در رقابت‌های پارالمپیک توکیو در دور مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف رقیبان خود رفت.

علی نجیمی با ثبت زمان ۵۰ ثانیه و ۲۵ صدم ثانیه در گروه خود پنجم شد و از صعود به فینال رقابت‌های پارالمپیک توکیو بازماند و حذف شد.

سعید افروز

افروز نماینده پرتاب نیزه ایران در رقابت‌های پارالمپیک توکیو عملکرد بسیار مطلوبی داشت و توانست در حضور رکورددار این حرکت و با رکورد شکنی، صاحب مدال طلای پارالمپیک توکیو شود.

سعید افروز با پرتاب ۴۰.۰۵ متر ضمن شکستن رکورد جهان در جایگاه نخست قرار گرفت و نام خود را در تاریخ ورزش ایران ثبت کرد.

مائوریسیو والنسیا از کلمبیا با رکورد ۳۷.۸۴ متر دوم شد و به مدال نقره رسید. دیه‌گو فرناندو مندس دیگر کلمبیایی حاضر در این مسابقه نیز با رکورد ۳۷.۱۱ متر مدال برنز این رشته را کسب کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.