سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجیمی: انتظارم از خودم بیشتر بود

وحید علی نجیمی درباره عملکرد خود در رقابت‌های پارالمپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید علی نجیمی، دونده ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو بعد از ناکامی در صعود به فینال ماده ۴۰۰ متر T۱۳ گفت: دو سال زحمت کشیدم و انتظارم از خودم بیشتر بود، اما نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد.

 وحید علی نجیمی دونده ایران در بازی‌های پارالمپیک امروز چهارشنبه در مرحله مقدماتی دوی ۴۰۰ متر T۱۳ با حریفانش به رقابت پرداخت. علی نجیمی با زمان ۵۰ ثانیه و ۲۵ صدم ثانیه و به عنوان نفر پنجم گروه نخست از خط پایان عبور کرد و مجوز حضور در مرحله نهایی را به دست نیاورد.

نجیمی بعد از این رقابت و در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: شرمنده مردم شدم. در این دو سال خیلی زحمت کشیدم. متاسفانه مثل پرش و پرتاب نیست که فرصت جبران داشته باشید. نمی‌دانم چه بگویم.

دونده پارالمپیکی ایران در پاسخ به این سوال که آیا رکورد خودش را زده است، تاکید کرد: بله، رکورد ثبت شده ام را زدم، اما انتظارم از خودم خیلی بیشتر بود. نمی‌دانم چرا این طور نشد. گاهی وقت‌ها هر کاری می‌کنید نمی‌شود.

علی نجیمی یادآور شد: دو سال خیلی زحمت کشیدم. سه ماه آخر هم داشتم رکورد می‌زدم، اما برای این مسابقه چیزی برایم نمانده بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.