سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به میزبانی شیراز برگزار شد؛

وبینار آموزشی اصول و روش‌های نوین اعمال مراقبت‌های حمایتی از بیماران آنکولوژی

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری وبینار آموزشی روش‌های نوین اعمال مراقبت‌های حمایتی از بیماران آنکولوژی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، لیلا هاشمی زاده مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اظهار کرد: مراقبت‌های حمایتی و تسکینی، کیفیت زندگی بیمار مبتلا به سرطان را به طرز چشمگیری ارتقا می‌دهد.

او افزود: مراقبت‌های حمایتی و تسکینی وابسته به همکاری اعضای مختلف کادر سلامت است و تنها با مشارکت و آموزش مداوم آن‌ها دسترسی به این مراقبت‌ها برای بیماران ممکن می‌شود.

هاشمی زاده، توسعه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی و قرار دادن آن در دسترس همه بیماران را از مهم‌ترین برنامه‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در توسعه خدمات این حوزه برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با تداوم برگزاری وبینار‌های آموزشی و مشارکت کارکنان نظام سلامت، بتوان گام ارزشمندی به منظور ارتقای ارائه خدمات درمانی به بیماران برداشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: وبینار آموزشی مراقبت‌های حمایتی در ۶ دوره به صورت هفتگی و با حضور کلان منطقه ۵ کشور در مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر و با همکاری اساتید، متخصصان و کارشناسان دانشگاه برای نخستین بار در کلان منطقه ۵ کشور در حال برگزاری است و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این دوره‌ها و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۷۱۳۶۳۲۳۵۳۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.