سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی در مردادماه به منظور پیشگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا و کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب پذیر شهرستان‌های فنوج و چابهار خبرداد.

 علیرضا میربهاء الدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا و کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب پذیر ۵۰۰ بسته بهداشتی در مردادماه با همکاری داوطلبان خانه‌های هلال شهرستان‌های فنوج و چابهار تهیه و بصورت رایگان بین مردم کم برخوردار توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بیان کرد: بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، موادضدعفونی، مواد شوینده، (صابون، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی)، دستمال کاغذی می‌باشد.

میربهاء الدین ادامه داد: با توجه به اینکه بیماری کرونا هنوز کنترل نشده، مردم باید همچنان در خانه بمانند و در صورت خروج از منزل تمامی مسائل و توصیه‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اضافه نمود: در ماه گذشته غربالگری و تب سنجی و ضدعفونی مکان‌های اجرای مراسمات عزاداری ماه محرم توسط نیرو‌های داوطلب این جمعیت انجام گرفت و در همین راستا ۲۷۱ لیتر مواد ضد عفونی و بیش از ۷۸۱ هزار ماسک توزیع شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.