سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۰؛

زندان پایان کار شرور سابقه دار در میاندورود / دستگیری ۵ سوداگر مرگ در سوادکوه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری شرور با کلکسیونی از جرائم

سرهنگ مجید باقری جامخانه فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی ایجاد شرارت و ناامنی برای مردم توسط فردی شرور در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند شناسایی کردند.

سرهنگ باقری جامخانه گفت: متهم که دارای سابقه کیفری از جمله شرارت، ناامنی و مزاحمت برای نوامیس مردم در این شهرستان نیز بوده است در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری فروشندگان مواد مخدر

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران کلانتری‌های این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۵ نفر از فروشتدگان مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ اکبری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران درعملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان در مجموع ۴ کیلو ۶۴۲ گرم مواد مخدر تریاک کشف کردند.

او با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر یکی از مهمترین اولویت‌های نیروی انتظامی است.

سارقان حرفه‌ای منزل در تنکابن به دام افتادند

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ شعبانی گفت: پس از هماهنگی قضایی، متهمان که با تشکیل باندی ۳ نفره در این شهرستان فعالیت می‌کردند، در یک اقدام عملیاتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این افراد در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.